zaterdag 25 juni 2011

Weerman Frank Deboosere over collega Sabine Hagedoren




VRT weerman Frank Deboosere over collega weervrouw Sabine Hagedoren.

‘Aangezien Sabine Hagedoren en ik de enigen zijn om het weerbericht te presenteren, moeten we goed op elkaar ingespeeld zijn.

Als de een ziek wordt, valt de ander in. Gelukkig is dat in de tien jaar dat we het weerbericht brengen zelden gebeurd.

Sabine Hagedoren is op dat vlak een harde tante: enkel als ze halfdood is, zal ze me komen vertellen dat het niet lukt.

Ik heb trouwens nog steeds dat ene sms'je dat ze me stuurde toen ze de rode hond had: “Wat een smerige ziekte is me dat!”. En inderdaad: onze schminkster kan veel, maar visueel viel Sabine Hagedoren op dat moment niet te redden.' (lacht)

Sabine Hagedoren is een flapuit. Ik hoop dus dat ze goed nadenkt over de vragen van Erik Van Looy.

Verder hoop ik natuurlijk dat er veel wetenschapsvragen in de eerste aflevering zullen zitten, want daar staat Sabine Hagedoren haar mannetje. Bij de faits divers uit de boekskes zal ze door de mand vallen.'









Geen opmerkingen:

Een reactie posten